مهر 90 - مدرسه وب ایرانیان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه وب ایرانیان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

کتاب داریوش کبیر


داریوش که بود و چه کرد؟

در این کتاب نویسنده بر آن است که توصیف شخصیتها و رویدادهایی که موضوع این مجموعه را شکل داده اند،اعمال خشونت نادرست،جاه طلبی،استبداد یا جنایتهای بی رحمانه قهرمان ها و فاتحان را که موجب سوء طن دیگران نسبت به آنها می شود را بزرگ نمایی نکند.
حکایت بی مسئولیتی و شورش ابسلم،قتل داود،استبداد هرود و تمام حکایتهای مربوط به جرم در بستری از آرامش،سادگی،بی طرفی و گذشت بیان شده اند طوریکه آنها را به گناه متهم کرده اما مورد غضب و قضاوت متعصبانه خود قرار نمی دهیم.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:31 عصر

کتاب خانه داری


دانستنیهای زن خانه دار

گنجینه ای از هنر و اسرار یک کدبانوی نمونه

هر آنچه که یک زن خانه دار باید بداند

موضوعی که اکثر خانم های خانه دار را مشغول می سازد بحث خانه و خانه داری می باشد.خانه داری یکی از وظایف اصلی و مهم یک زن در خانه می باشد.از این رو ما سعی کردیم که تمام مسائل مهم را که در مورد بحث خانه و خانه داری به کار برده می شود را در یک جا جمع کنیم و تقدیم خانم های خانه دار نماییم.منظور ما این نیست که این موضوعات جمع آوری شده فقط مختص خانم های خانه دار است بلکه مواردی ذکر شده است که حتما به کار آقایان نیز می آید.
در این کتاب سعی شده است که غیر از خانه داری،موضوعاتی که به درد یک زن خانه دار می خورد یادآوری شود.از جمله این موضوعات بحث بهداشت در خانواده و بحث داروخانه در خانه می باشد.
بهداشت در خانواده از جمله موضوعاتی است که همه افراد خانواده باید آن را بپذیرند و از آن پیروی کنند تا محیط خانواده یک محیط سالم و عاری از میکروب باشد تا افراد خانواده بتوانند در این محیط سالم به حیاط خویش ادامه دهند و از آن لذت ببرند.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:30 عصر

کتاب تغذیه کودکان


شامل نکات تغذیه ای و دستور آشپزی

آیا می دانید در سنین مختلف چه غذایی به کودک دلبندتان بدهید؟

آیا می خواهید ذائقه کودک خود را به انواع مواد غذایی عادت دهید؟

آیا می دانید با کودک در زمان غذا دادن چه رفتاری داشته باشید؟

آیا کودک شما بد غذا است و شما کلافه شده اید؟

آیا به دنبال غذاهای مناسب و مقوی و دستور پخت آنها می باشید؟

آیا می دانید چه خوراکیهایی برای کودکان ممنوع و خطرساز هست؟

چرا کودکان شما لاغر،چاق و یا قد کوتاه هستند؟





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:30 عصر

چهار قانون طلایی لاغر شدن


ویژه خانمها و آقایان

آیا آرزو دارید لاغر شوید؟

آیا چهار قانون طلایی لاغر شدن را می دانید؟

آیا رژیمهای مختلفی را امتحان کرده اید ولی نتیجه نگرفته اید؟

آیا می خواهید همه چیز بخورید ولی باز هم لاغر شوید؟

آیا از برگشت مجدد وزن پس از رژیمهای سخت ناراحت و دلسرد هستید؟

لاغری بر اساس آخرین متد روز دنیا

یکبار برای همیشه خود را از هزینه های گزاف پزشکان تغذیه و رژیمهای مختلف نجات دهید!

آیا می شود هر وقت هر چه را دوست دارید بخورید ولی همچنان وزنتان را کم کنید؟می دانیم ادعای نا معقولی به نظر می رسد،اما حقیقت دارد.این سیستم خیلی ساده است.شاید در ابتدا باور موثر بودن این سیستم برایتان سخت باشد.دلیلش اینست که قبلا به وسیله رژیم های غذایی شستشوی مغزی شده اید که کاهش وزن سخت است،اما اینطور نیست.در حقیقت تحقیقات مستقل روی کارایی این سیستم نشان داد سیستمی که شما قصد یادگیری آن را دارید هفت برابر بیشتر از هر رژیم غذایی دیگر نتیجه بخش است.
چیزهایی که در گذشته امتحان کرده اید مهم نیست،حالا زمان انجام کارهایی کاملا متفاوت است.راه حقیقی یکسانی که می خواهیم در این کتاب مطرح کنیم به هزاران هزار نفر از مردم کمک کرده است تا وزن شان را کم کنند و احساس بسیار بهتری درباره خودشان داشته باشند.
حالا نوبت شماست....





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:29 عصر

کتاب اعتماد به نفس


ویژه خانمها و آقایان

آیا شما فردی خجالتی ، فاقد اعتماد به نفس کافی و گوشه گیر هستید؟

آیا در اجتماع خود را پایین تر از دیگران می پندارید؟

آیا می دانید چه عواملی در رسیدن به حس اعتماد به نفس موثر هستند؟

آیا می خواهید دریک لحظه اعتماد به نفس تان را شکل دهید؟

دوست دارید مدام از شما بپرسند چطور اینقدر اعتماد به نفس دارید؟

حقیقت اعتماد به نفس بسیبار ساده اما عمیق است وقتی ذات حقیقی اعتماد به نفس را دریافتید قادر خواهید بود که منبع درونی قدرت بی نهایت خود را کشف کنید قدرتی که بیش از حد تصورتان به شما آرامش و انگیزه خواهد داد.
آیا تا به حال فکر کرده اید که دوست دارم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم؟آیا منتظرید که وقتی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردید،کارهای خاصی انجام دهید؟آیا تا وقتی که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید نوشتن فلان کتاب،کشیدن فلان تصویر،شروع یک کار جدید یا قرار گذاشتن با فرد مورد علاقتان را به تعویق می اندازید؟آیا گوشه ای نشسته اید، یا آنقدر که دوست دارید فعالیت نمی کنید به این امید که روزی اعتماد به نفسی که در جستجویش هستید به طرز معجزه آسایی ظهور کند؟آیا احساس می کنید با اینکه تا حدی به موفقیت و پیشرفت در زندگیتان رسیده اید،در درونتان هنوز آن قدر که دوست داشتید خودتان را قوی و مطمئن نمی دانید؟





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:29 عصر

کتاب چرا زنان خسته به نظر می رسند


ویژه خانمها

آیا شما دچار کم خوابی و استرس و نگرانی هستید؟

آیا بی حوصله ، خسته و افسرده به نظر می رسید؟

آیا می خواهید از علت خستگی و سایر مشکلات خود مطلع و آنها را برطرف سازید؟

زمانی که افراد جامعه مبتلا به فشارهای روحی (استرس) هستند میزان قند خون آنها به نسبت کاهش می‏یابد. دکتر اسمیت معتقد است که این امر موجب می‏شود تا کلسیم، منیزیم و ویتامین‏های B در بدن جذب نشوند و بدن به تدریج فاقد این موارد می‏شود. اگر این کمبود با خوردن و نوشیدن مواد حاوی ویتامین و مواد معدنی و حتی قرص‏های جانشین این مواد از بین نرود بدن با عوارض بدتری روبرو خواهد شد. در این کتاب دکتر اسمیت راه حل این مشکل را خوردن قرص‏های محتوای این مواد معرفی می‏کنند زیرا لازم است تا ویتامین‏ها و مواد معدنی به میزان کافی در برنامه غذایی وجود داشته باشد. اکثر زنان بیش از حد معمول کار و فعالیت می کنند و در مقابل به خورد و خوراک خود کم اهمیت هستند و غذای کمی را میل می کنند و تنها به فکر کاهش وزن هستند و در نتیجه فرمول زیر کامل می شود:
خواب کم+غذای کم+پذیرفتن مسئولیت زیاد=خستگی مفرط و افسردگی
به شما قول می دهیم که در این کتاب از علت خستگی خود و راهها و شیوه های برطرف کردن آن مطلع شوید.شما در این کتاب می توانید از تمامی موارد از قبیل چگونگی مصرف درست ویتامین ها و چگونگی مقابله با بی خوابی و یا تغییر عادات روزمره آگاه شوید.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:28 عصر

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند


قابل توجه کلیه خانمها(مجرد و متاهل)

آیا فکر کرده اید چرا تا بحال مجرد مانده اید؟

چرا تا کنون فرد مورد مورد نظر خود را پیدا نکرده اید؟

آیا می دانید مردان به دنبال چه زنانی هستند؟

آیا می خواهید این مشکلات را رمز گشایی کنید؟

شاید هم می خواهید آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید!

آیا تا به حال پیش آمده که در مورد روابط خود بیندیشید و سپس احساس کنید که یک جای کار می لنگد؟احتمالا شما نیز مانند بسیاری از افراد، مجرد هستید و روابط اجتماعی خوبی هم دارید و برای آشنایی بیشتر، با افراد بسیاری ملاقات کرده اید و از خود می پرسید که چرا با این وجود نمی توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید شاید هم متاهل باشید یعنی شریک زندگی خود را پیدا کرده اید اما احساس می کنید در این زندگی مشترک، عشق را گم کرده اید.پاسخ شما در این کتاب نهفته هست!!
بسیار خوب، اگر می خواهید همسر مناسبی پیدا کنید یا آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید.
زنان بسیاری وجود دارند که در برخورد با مردان دارای مهارت بسیار بالایی هستند.گویا این زنان خصوصیاتی دارند که براحتی می توانند مردان را جادو کنند. با مطالعه این کتاب می توانید به اسرار انجام اینکار پی ببرید.
این کتاب اصولی را ارائه می دهد که هم برای افراد مجرد و هم برای آنان که متاهل می باشند کاربرد دارد.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:27 عصر

کتاب آموزش خیاطی نوین


ویژه خانمهای ایرانی

آموزش خیاطی نوین از مبتدی تا حرفه ای

هنر خیاطی هنر ارزنده ای است که پوشش بیرونی،هستی را جمال می بخشد.هنر ظریف خیاطی از دیرباز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده،تنوع طرح ها و رنگ ها و مدل ها در مناطق مختلف ایران نیز گویای این مطلب است.
در این کتاب سعی شده که با توضیحات ساده گامی برای آموزش این هنر برداشته و یکی از عمده ترین اهداف این کتاب این است که مطالب به گونه ای ساده و روشن برای کارآموزان بیان گردد.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:26 عصر

دزدگیر درب و پنجره


بدون نیاز به برق

نصب بسیار ساده و آسان

این دزدگیر بدون نیاز به برق و فقط با یک باطری کوچک کار میکند. این دزدگیر بسیار پرفروش می باشد.عملکرد این دستگاه کوچک بوسیله سنسورهای بسیار حساس می باشد و می توانید آن را برای درب منزل ، پنجره ، خودرو ، و حتی برای درب کمد شخصی خود استفاده کنید .با نصب این دزدگیر دیگر هیچ کسی جرات نزدیک شدن به منزل شما را نحواهد داشت.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:25 عصر

تسمه جابجایی اجسام سنگین


تسمه حمل اجسام سنگین

کاهش 50 درصدی وزن اجسام و کاهش فشار به ستون فقرات

قابل استفاده حتی توسط خانمها

وِِیژه حمل کلیه اجسام سنگین،سبک،بزرگ و کوچک

با استفاده از این محصول دیگر نیاز به چندین نفر جهت جابجایی یک وسیله سنگین و یا بزرگ نمی باشد و شما براحتی می توانید بدون صرف هیچ گونه هزینه اضافی وسایل مورد نظر خود را در مکان دلخواه قرار دهید.
این وسیله جدید باعث می شود وزن اجسام سنگین برای شما سبکتر و قابل تحملتر باشد و نسبت به سایر روشهای جابجایی فشار کمتری بر روی کمر و ستون فقرات افراد وارد شود.همچنین تسلط و راحتی جابجایی اجسام از دیگر مزایای این محصول بسیار کارامد می باشد.





موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 مهر 19 :: 5:23 عصر
1   2   >   
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 669221
امکانات جانبی