کتاب موضوعات نقاشی کودکانه وشاد - مدرسه وب ایرانیان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه وب ایرانیان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

کتاب موضوعات نقاشی کودکانه و شاد

قیمت: 1500 تومان

به نام خدای دل پاک بچه ها. زمانی که با بچه ها نقاشی کار می کنیم معمولا موضوع کم می آوریم.موضوعاتی که دوست داشته باشند و به آن رغبت نشان دهند و در عین حال ساده و قابل کشیدن باشند.به همین دلیل،کتابی شامل 100 موضوع نقاشی بسیار شاد و زیبا و کارتونی و کودکانه تهیه نمودیم؛این مجموعه شامل تصاویر خام و رنگ نشده در کنار مدل رنگ آمیزی شدهء آن است.تفاوت آن با کتابهایی از این دست، در این است که نقاشی های ما، بسیار ساده و قابل کشیدن و برای کودکان جذاب است. اگر مایلید کودکتان به نقاشی علاقمند شود یا دوست دارد موضوعات جذابتری بکشد یا معلم نقاشی کودکان هستید یا در مهد و دبستان نقاشی کار می کنید از تهیه این کتاب پشیمان نمی شوید.

خرید        سوال از فروشنده




موضوع مطلب : کتاب موضوعات نقاشی کودکانه وشاد

          
جمعه 94 مرداد 16 :: 9:52 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 18
  • کل بازدیدها: 669271
امکانات جانبی